Verschillende adviseurs ontvingen de afgelopen maanden de eerste documenten van Nedasco via Aplaza. Onder andere kopiepolissen, boekingsnota’s en facturen van Nedasco worden sindsdien via Aplaza opgehaald door het administratiesysteem van de adviseur en automatisch geplaatst in het klant- of polisdossier.
Om welke documenten gaat het?
Het gaat om dezelfde documenten die u ook in ‘Mijn postvak’ binnen het extranet van Nedasco ontvangt:
- Polis- en pakketbladen
- Royementsaanhangsels
- Brieven
- Facturen
- Boekingsnota’s
Ontvangt u al digitale documenten van Nedasco via Aplaza?
Dan hoeft u niets te doen. U ontvangt deze nieuwe documenten automatisch digitaal in uw softwaresysteem.
Ontvangt nu nog geen digitale documenten van Nedasco via Aplaza?
Haalt u via Aplaza nog geen documenten op van Nedasco? Vraag dan hier een uitbreiding van uw koppelingen aan.
Werkt u nog niet met Aplaza?
Meld uw kantoor dan gelijk aan.