Nationale-Nederlanden biedt meer documenten aan via Aplaza


Al geruime tijd biedt Nationale-Nederlanden digitale documenten aan via Aplaza. Nationale-Nederlanden gaat dit fors uitbreiden door nog meer documenten via Aplaza beschikbaar te stellen. Een groot deel van de documenten van de producten in de branches Schade Particulier, Schade Zakelijk en Inkomen die klanten in het verleden hebben afgesloten, kan vanaf 10 oktober door het intermediair via Aplaza automatisch opgehaald en verwerkt worden. Een volledig productoverzicht is te vinden op www.adviseur.nn.nl.
 
Ontvangt u als intermediair al digitale documenten van Nationale-Nederlanden via Aplaza? Dan ontvangt u vanaf nu ook deze nieuw aangeboden documenten automatisch via Aplaza in uw softwaresysteem. Werkt u nog niet met Aplaza of werkt u wel met Aplaza maar ontvangt u nog geen digitale documenten van Nationale-Nederlanden via Aplaza? Stuur dan een bericht aan info@aplaza.nl.
 
Intermediairs die werken met Dias (Unit4), ANVA, Assistent, Assu (A.i. Automatisering), Online en AssuPortal (EDVgroep) kunnen via Aplaza digitale documenten ophalen. Intermediairs die werken met Elements (Faster Forward) krijgen deze mogelijkheid binnenkort tot hun beschikking.

Blijf op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief