Aplaza werkt met verschillende softwareleveranciers. Hoe de inrichting is van Aplaza verschilt per softwareleverancier vandaar dat wij geen instructies hebben. Onder het kopje video van de veelgestelde vragen en op onze YouTube pagina hebben we verschillende softwareleveranciers die uitleg geven over de werking van Aplaza in hun systeem.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Stuur een mail aan info@aplaza.nl en vermeldt hierin de volgende gegevens:

  • – wat wilt u exact opnieuw ontvangen;
  • – van welke maatschappij (bij voorkeur onder vermelding van de maatschappijcode);
  • – het tijdstip wanneer u de eerste keer deze gegevens heeft opgehaald.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Mocht u het wachtwoord van het EMS-nummer niet meer hebben, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen bij Solera.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Klik hier om naar de lijst met aanbieders te gaan die met TIME van Solera werken.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Klik hier voor meer informatie.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Klik hier voor meer informatie.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Aplaza haalt alles dat er voor u klaar staat altijd op. Herhaal in uw softwaresysteem het ophalen van informatie via Aplaza als u hieraan twijfelt. Mocht het zo zijn dat u enkele dagen niets hebt ontvangen, dan kan er mogelijk wat mis zijn met de inrichting in uw softwaresysteem. Neem in dat geval contact op met uw softwareleverancier.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Ja, klik hier om naar de instructies te gaan. Deze instructies kunt u ook terug vinden in de nieuwswidget van DIAS.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Heeft u een andere vraag?

neem contact met ons op