Veelgestelde Vragen

Aangesloten aanbieders

Op onze site staat hiervan een overzicht vermeld. Klik hier om direct naar dit overzicht te gaan.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Nee, helaas is deze mogelijkheid niet beschikbaar. 4 keer per jaar ontvangt u een overzicht van Aplaza waarop u kunt zien met welke verzekeraars en serviceproviders u gegevens ophaalt? Ontvangt u dit overzicht nog niet of wilt u tussentijds een overzicht ontvangen? Stuur ons dan een e-mail naar info@staging2.aplaza.nl.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Bij de aansluiting van een nieuwe verzekeraar of serviceprovider worden alle kantoren automatisch aangesloten waarvan zowel bij Aplaza als de nieuwe aanbieder de gegevens van uw kantoor inclusief KvK-nummer en AFM-nummer overeenkomen. Het kan zijn dat – bijvoorbeeld doordat een gegeven ontbreekt of niet up-to-date is – dat uw kantoor niet is herkend en dat daarmee u niet automatisch bent aangesloten. Klik in dat geval hier en vul uw gegevens in met de vermelding van de verzekeraar of serviceprovider waarmee u via Aplaza gegevens wil opmaken en wij zorgen ervoor dat dit binnen 2 weken geregeld wordt.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

ieder kwartaal ontvangt u als intermediair een overzicht waarop staat vermeld met welke verzekeraars en serviceproviders uw kantoor via Aplaza gegevens ophaalt. U kunt dit overzicht op ieder moment opvragen via info@staging2.aplaza.nl.

Is uw vraag volledig beantwoord?

Nee

Heeft u een andere vraag?

neem contact met ons op