Het aantal verzekeraars, serviceproviders en dienstverlenende platforms (aanbieders) dat Aplaza kan koppelen met uw softwaresysteem is groot en blijft toenemen. Nieuwe aanbieders worden niet automatisch gekoppeld aan uw softwaresysteem. Het is belangrijk dat u een uitbreiding aanvraagt indien gewenst. Bekijk daarom regelmatig het volledige overzicht. Wij stellen u tevens op de hoogte via onze nieuws updates, zodra:
– een aangesloten aanbieder de aansluiting met Aplaza uitbreidt;
– een aansluiting met een nieuwe aanbieder beschikbaar wordt gesteld.
Toon mij een gedetailleerd overzicht van aangesloten aanbieders
Nee, helaas is deze mogelijkheid niet beschikbaar. 4 keer per jaar ontvangt u een overzicht van Aplaza waarop u kunt zien met welke verzekeraars en serviceproviders u gegevens ophaalt? Ontvangt u dit overzicht nog niet of wilt u tussentijds een overzicht ontvangen? Stuur ons dan een e-mail.
Bij de aansluiting van een nieuwe verzekeraar of serviceprovider worden alle kantoren automatisch aangesloten waarvan zowel bij Aplaza als de nieuwe aanbieder de gegevens van uw kantoor inclusief KvK-nummer en AFM-nummer overeenkomen. Het kan zijn dat – bijvoorbeeld doordat een gegeven ontbreekt of niet up-to-date is – dat uw kantoor niet is herkend en dat daarmee u niet automatisch bent aangesloten. Klik in dat geval hier en vul uw gegevens in met de vermelding van de verzekeraar of serviceprovider waarmee u via Aplaza gegevens wil opmaken en wij zorgen ervoor dat dit binnen 2 weken geregeld wordt.
Ieder kwartaal ontvangt u als intermediair een overzicht waarop staat vermeld met welke verzekeraars en serviceproviders uw kantoor via Aplaza gegevens ophaalt. U kunt dit overzicht op ieder moment opvragen via mail, info@aplaza.nl.