Delta Lloyd biedt intermediair papierloos werken via Aplaza


Delta Lloyd heeft vanaf 22 juli een koppeling met DBS, de Documenten- en Berichtenservice van Aplaza. Daarmee biedt Delta Lloyd het intermediair alle documenten van haar particuliere schadeportefeuille digitaal aan.

Hoe werkt Aplaza DBS voor u?
Maakt u gebruik van Dias van UNIT4, ANVA, Assistent of Assu® van A.i. Automatisering? Dan kunt u al uw poststukken van particuliere schadeverzekeringen geautomatiseerd in uw eigen systeemhuispakket via DBS ontvangen. Delta Lloyd zet uw digitale documenten klaar en deze worden automatisch verwerkt in het juiste klantdossier en bij de juiste polis. Zo bespaart u tijd en geld: scannen, printen, archiveren en per post versturen van documenten behoort tot het verleden.

Gebruikt u al DBS?
Ontvangt u al documenten digitaal via Aplaza? Dan hoeft u niets te doen; u bent automatisch aangesloten en ontvangt uw documenten digitaal vanaf 22 juli.

Wilt u ook het gemak van DBS?
Heeft u nog geen DBS Meld u dan hier aan.

[mk_button dimension=”three” size=”medium” outline_skin=”dark” bg_color=”#003366″ text_color=”light” icon=”” url=”https://aplaza.nl/index.php/nieuws/” target=”_self” align=”center” id=”Buton ID” margin_top=”0″ margin_bottom=”15″]Terug naar het nieuwsoverzicht[/mk_button]

Blijf op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief