Het verwerken van ontvangen documenten kost het intermediair, het volmachtkantoor en de serviceprovider dagelijks nog veel tijd. Met Aplaza worden al vele documenten digitaal en automatisch verwerkt in het softwarepakket van het intermediair. Dit levert een forse tijdsbesparing op.
Nog steeds worden documenten ook via e-mail of zelfs papier aangeleverd. DDi biedt een oplossing waarmee deze documenten – indien nodig – digitaal worden gemaakt en automatisch worden opgeslagen in het softwaresysteem van het intermediair, het volmachtkantoor en de serviceprovider.
Vanaf nu is het mogelijk om de documenten die via Aplaza worden aangeleverd via DDi te ontvangen. DDi zorgt ervoor dat de via Aplaza ontvangen documenten samen met de door u gescande documenten en via e-mail ontvangen documenten digitaal worden doorgestuurd naar uw softwaresysteem. Dit levert u nog meer tijdsbesparing op en alle digitale documenten worden automatisch verwerkt in uw softwaresysteem.
Als u met ANVA of CCS werkt, dan is een aansluiting tussen DDi en Aplaza voor u beschikbaar. Gebruikt u een ander softwaresysteem? Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden? Laat het ons weten.
*****
Wij zijn DDi en onze ambitie is om herhalend administratief werk steeds verder te automatiseren, zodat mensen zich weer kunnen richten op meer waardevol werk.